1971 Boroughmuir class.

1971 Boroughmuir class.

Monday, 5 December 2016

Monday, 6th December, 1971




A kind of a different sort o' Monday. As I didnae have an exam today, I didnae need to go in to 'Burrie', but I wiz still oot 'n aboot doing the paper run.





After breakfast I went in to town for Maw and got another parcel dropped aff at Waverley Station and aff tae Chorlton's Catalogue.




I went for a wee tootle about Woolworths and had a wee plate o' chips in their cafe-it wiz okay, but better fun when the likes o' Boo-Boo, Iain and Ali are along tae. I also went in tae John Menzies and bought a rude book called 'Penthouse'-that'll gie us a' a bit o' a laugh!




At tea-time I got chased by a copper, but he didnae catch me. 




In the evening a few o' us were taking the crap oot o' Les.

As I said, a different sort o' a day.

No comments:

Post a Comment