1971 Boroughmuir class.

1971 Boroughmuir class.

Thursday, 8 December 2016

Thursday, 9th December, 1971




I got back home from ma newspapers, but had already decided when I wiz oot 'n aboot tramping Morningside Drive that I wisnae going tae bother going in tae school. 





It's funny how it gives me a lift when I make that decision. One minute I'm gloomily trudging along the street wie 'Burrie' hanging ower ma heid and then all of a sudden this wee lightbulb goes on-"Just take the day aff Retep'-the decision is made instantly and straight away there's a wee spring in ma step-nae school-yay!




Of course once Iain saw that I wiz having the day aff he wanted tae join me and gave the big 'V' sign tae Firhill!




In the evening Paul and I went tae Meadowbank-a long trip across the town, but we had a few laughs and a guid blether oan the bus. Unfortunately, ma prime reason for going-the lovely Jan-didnae work oot as planned; I didnae get aff wie her after a'. Still, I enjoyed the training and being oot wie Paul.

No comments:

Post a Comment