1971 Boroughmuir class.

1971 Boroughmuir class.

Tuesday, 6 December 2016

Tuesday, 7th December, 1971



After getting ma papers oot the way early doors, I went in tae Boroughmuir for ma Maths Exam-it wiz dead hard. 





Given I've no attended half the classes; I'm not particularly guid at the subject; plus I've no done any studying-whit wiz I expecting-a miracle?

Back home it wiz guid tae see that Iain's got a pair o' Levis wie his birthday monies-they're pretty cool. 




After tea a few o' us were hanging aboot in 'The Stair'-but we got checked-quite right! 

Once outside and in to the winter night air we got a very guid game o' Singles going-it fair warms you up nicely at this time o' the year, plus running aboot wie pals takes your mind aff a' sorts o' things that might be oan your mind.




I came in later to watch the telly-there wasn't much oan other than Alan Ladd out in the Algerian sands wie the "Desert Legion'.

No comments:

Post a Comment